Voor wie is HWB

Huiswerkbegeleiding is bedoeld voor leerlingen vanaf groep 6 op de basisschool en hoger. Wij verwachten dat je van 12.00 uur tot 14.00 uur aanwezig bent. In principe neem je huiswerk mee dat je wilt maken en/of leren. Maar in praktijk blijkt meestal dat je tijd overhoudt voor andere vakken. Daarom is het verstandig om extra huiswerk mee te nemen zodat je vooruit kunt.

Er zijn meerdere begeleiders aanwezig die jou kunnen helpen bij het maken en/of leren van je huiswerk. Zij hebben vrijwel allemaal een HBO of Universitaire opleiding afgerond en zijn werkzaam in het bedrijfsleven en bij de (rijks)overheid.

Sommige begeleiders kunnen je erg goed helpen met Wiskunde, Natuurkunde en 0006Scheikunde. Andere begeleiders kunnen je helpen bij Nederlands, Engels, Frans, Duits, Geschiedenis, Economie etc.

De bedoeling is dat jij je hand opsteekt, zodat wij naar jou toe kunnen lopen. We kunnen dan samen kijken naar de vraagstukken of opgaven waar je aan zit te werken.