Utrecht in Dialoog

Hierbij een uitnodiging mede namens “Utrecht in Dialoog”, “ Artikel 1 Midden Nederland” en “stichting Asha” voor een dialoogmiddag. Een jaar na Charlie Hebdo organiseren verschillende dialoogsteden een extra dialoog dag met als thema Vrijheid. Utrecht doet mee met als motto “Vrijheid in verbinding”. Voor meer informatie en aanmelding verwijs ik

De Iftar

Beste vrienden, Een ontmoeting afgelopen week met aantal Utrechtse jongeren, fractiemedewerkers CDA en een afvaardiging van bestuur CDJA heeft geresulteerd in een concrete activiteit. Zoals bij velen van jullie bekend zijn de Moslims bezig met hun vastenmaand, de Ramadan. De Iftar, de maaltijd tijdens de Ramadan waarmee de vasten wordt verbroken door

Stichting ASHA ondersteunt “Utrecht zijn we samen”

Op 2 juni 2015 was stichting ASHA ook aanwezig op het stadskantoor van Utrecht op de bijeenkomst ‘Utrecht zijn we samen’. Tijdens de bijeenkomst ontstond veel energie en bereidheid om vanuit diverse disciplines aan de slag te gaan. Zo zijn er werkgroepen gevormd en trekkers opgestaan.  Voor de werkgroep Werk is trekker de

Voorlichtings-bijeenkomst voor alle ouderen van Hoograven/Tolsteeg

Thema: Digitalisering Heeft u ook deze problemen met het gebruik van uw computer/laptop??? Kom dan naar de voorlichtings-bijeenkomst: Ouderen & digitalisering  Het buurtteam Hoograven/Tolsteeg praat u bij over de laatste veranderingen op het gebied van digitalisering (computer/internet/maatschappij). Deze bijeenkomst vindt plaats op dinsdag 15 maart a.s. In het wijkbureau op ’t Goylaan  75 te Utrecht. U bent

Oranjefonds Kroonappels

Ontmoetingsproject Hindostaanse ouderen. ASHA heeft zich aangemeld voor Oranje Fonds Kroonappels: Maak van onze KEI-ouderen Kroonappels! Stichting Asha heeft het Ontmoetingsproject Ouderen aangemeld voor het Oranje Fonds Kroonappels. Dit is een wedstrijd voor het beste sociale initiatief in onze eigen stad Utrecht. Het Ontmoetingsproject Hindostaanse Ouderen werd in 1992 opgezet om vereenzaming tegen